3080881308 |
Matemàtiques en moviment |
2019-2020 |
Conferència. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
5/3/2020 - 5/3/2020 (3 hores) de 16:30h a 19:30h |
|
CRP del Baix Llobregat VII |
|
Josep Tarradellas, 11 (Martorell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
09/01/2020 - 19/01/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es presentarà el projecte "Les matemàtiques en moviment" que l’escola Els Quatre Vents està duent a terme des de fa cinc cursos, treballant algunes sessions de matemàtiques amb activitat física. Aquesta manera de treballar les matemàtiques va sorgir de l'anàlisi i debat dels resultats d’aquesta assignatura.
L’objectiu principal que es pretén assolir amb aquesta nova metodologia és aconseguir que els i les alumnes gaudeixin interpretant i entenent les matemàtiques com una part important de la seva vida quotidiana, que entenguin i relacionin amb el seu dia a dia els conceptes matemàtics que treballem a la classe.
La millor manera d’aconseguir-ho és ajudant-nos del joc i l’activitat física.
|
| |
Objectius |
- Explicar una nova metodoliga de treball competencial de l'àmbit matemàtic
- Visualitzar exemple reals d'aquesta practica educatiu
- Proposar material proper que pugui ser útil
- Respodre dubte i preguntes relacionades amb el projecte
|
| |
Continguts |
- Les dimensions de l'àmbit matemàtic
- Jocs i activitat física
- Programació
- Inclusió, cooperació i motivació
|
| |
Formador/a |
Anna Vidal Palau - Pablo Vicent Vera
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Aprofitament i transferència immediata d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
- Definició de línies de reball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Activitat no certificable
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|